close
تبلیغات در اینترنت

تصویر ثابت

امثال قرانی
حدیث موضوعی

مترجم سایت

مترجم سایت

موضوعات مجله
خبرنامه
    برای اطلاع از آپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود

مطالب تصادفی
پیوندهای روزانه
به مجله ديني المصباح خوش آمديد




دنیای تصاویرمتحرک -ziba-gifs.mihanblog.com


 

  M_alhoda@


Image result for ‫تلگرام‬‎

بيانات مقام معظم رهبري در مورد قران:


 

Image result for ‫رهبر‬‎

 



قرآنی شدن به این است که ملت با قرآن آمیخته بشود، به قرآن عمل کند، معرفت قرآنی را به طور کامل به دست بیاورد. ما امروز در دنیای اسلام این را کم داریم. اسم اسلام همه‌جا هست، تفاخر به اسلام همه جا هست،ُ ادعای مسلمانی همه جا هست، آنچه ما به آن نیاز داریم، ان آمیخته شدن به معارف قرآن و به عمل قرآن است، که این مسلمانی واقعی است. ما می‌خواهیم که ملت ما قرآن را بتوانند درک کنند و از آن استفاده کنند. هدف از همه‌ی این تشریفات و این مسابقه‌ها و این وقت گذرانی‌ها و این تشویق‌ها و این زحمت‌هایی که آقایان می‌کشند، هدف این است که ملت ما با قرآن آشنا بشوند. ما دوریم از قرآن، ما دوریم از قرآن. اگر یک ملتی با معرفت قرآنی آشنا بشود، بسیاری از کارها برای او آسان خواهد شد. حرکت برای او آسان خواهد شد. شما ملاحظه کنید، همین مقداری که ملت ما درهای قرآن را به روی خود باز کرد، که این به برکت انقلاب شد، ببینید چه تحولی در ملت ما به وجود آمد. ببینید چه عظمت و چه عزتی ملت ما پیدا کرد، به همین مقدار اندک حرکتی که به سمت قرآن کردیم. قرآن این جور است اگر حرکت به سمت قرآن به شکل کاملی انجام بگیرد. آن وقت این ملت همان چیزی خواهد شد که قرآن کریم خبر داده است. تاریخ را مسلمان‌ها عوض کردند به برکت قرآن.


Image result for ‫رهبر قران‬‎







درباره : مفسران , امثال قرانی , دعا های قرانی , مجلات قرانی , دانستنیهای قرانی ,
بازدید : 153 | تاریخ : جمعه 09 فروردين 1392 زمان : 17:54 |

چه بخوانیم تا دعایمان مستجاب شود
آ
 

: وَ لِلَّهِ الْأَسْماءُ الْحُسْنى‏ فَادْعُوهُ بِها وَ ذَرُوا الَّذینَ یُلْحِدُونَ فی‏ أَسْمائِهِ سَیُجْزَوْنَ ما کانُوا یَعْمَلُونَ؛ و نیکوترین نام‌ها برای خداوند است، پس خداوند را با آنها بخوانید و کسانی را که در اسم‌های خدا به کژی و مجادله میل دارند (و به جنگ و ستیزه می‌پردازند و صفات خدا را بر غیر او می‌نهند) رها کنید. آنان به زودی به کیفر آنچه می‌کردند، خواهند رسید.(اعراف، 180)
گرچه همه نام‌ها و صفات الهی نیکوست و خداوند همه کمالات را دارد که قابل احصاء و شماره نیست، امّا در روایات بر 99 اسم تکیه شده که در کتب اهل‏ سنت مانند صحیح مسلم، بخارى، ترمذى نیز آمده است. و هر کس خدا را با آنها بخواند، دعایش مستجاب مى‏ شود. و هر کس آنها را شماره کند ، اهل بهشت است، البتّه منظور تنها شمردن لفظى و با حرکات لب نیست، بلکه توجّه و الهام گرفتن از این صفات و اتّصال به آنهاست.
این 99 اسم، عبارتند از: «اللّه، اله، الواحد، الاحد، الصمد، الاول، الآخر، السمیع، البصیر، القدیر، القاهر، العلى، الاعلى، الباقى، البدیع، البار، الاکرم، الظاهر، الباطن، الحى، الحکیم، العلیم، الحلیم، الحفیظ، الحق، الحسیب، الحمید، الحفی، الرب، الرحمن، الرحیم، الذارء، الرازق، الرقیب، الرؤوف، الرائى، السلام، المؤمن، المهیمن، العزیز، الجبار، المتکبر، السید، السبوح، الشهید، الصادق، الصانع، الطاهر، العدل، العفو، الغفور، الغنى، الغیاث، الفاطر، الفرد، الفتاح، الفالق، القدیم، الملک، القدوس، القوى، القریب، القیوم، القابض، الباسط، قاضى ‏الحاجات، المجید، المولى، المنان، المحیط، المبین، المقیت، المصور، الکریم، الکبیر، الکافى، کاشف الضر، الوتر، النور، الوهاب، الناصر، الواسع، الودود، الهادى، الوفى، الوکیل، الوارث، البر، الباعث، التواب، الجلیل، الجواد، الخبیر، الخالق، خیر الناصرین، الدیان، الشکور، العظیم، اللطیف، الشافى».
در قرآن، اسامى خدا تا 145 نام آمده و عدد 99 در روایات، یا براى این است که برخى نام‏ها قابل ادغام و تطبیق بر بعض دیگر است یا مراد این است که این نام‏ها در قرآن نیز هست، نه اینکه فقط این تعداد باشد. در بعضى آیات، مضمون این نام‏ها وجود دارد. مثلاً «صادق»، به عنوان نام خدا در قرآن نیست ولى آیه‏ «و من أصدق من اللّه قیلاً» یعنى چه کسى راستگوتر از خداست؟ آمده است. در برخى روایات و دعاها مانند دعاى جوشن کبیر، نام‏هاى دیگرى هم براى خدا بیان شده است، البته بعضى از اسماى حسناى الهى، آثار و برکات و امتیازات خاصى دارد. فخر رازى مى‏‌گوید: همه صفات خداوند به دو چیز برمى ‏گردد: بى‌‏نیازى او و نیاز دیگران به ‏او.
امام صادق (ع) فرمود: به خدا سوگند، اسماى حسنى ماییم، یعنى صفات الهى در ما منعکس شده است و ما راه شناخت واقعى خداییم. طبق این احادیث، جمله‏ «ذروا الّذین یلحدون»، به ما مى‌گوید که به ملحدین فضایل اهل‏بیت ‏(ع) تکیه و اعتنا نکنید.
در روایت دیگرى امام رضا (ع) فرمودند: ما اهل‏ بیت ‏(ع) اسماى حسناى خدا هستیم که عمل هیچ‌کس بدون معرفت ما قبول نمى‌شود. «نحن واللّه الاسماء الحسنى الّذى لایقبل اللّه من احد عملاً الاّ بمعرفتنا»
عبارت «الاسماء الحسنى»، چهار بار در قرآن آمده است. اسماى حسنى‏ سه مصداق دارد: صفات الهى، نام‏هاى الهى و اولیاى الهى.
امام رضا (ع) فرمود: هرگاه به شما مشکلات و سختى روى آورد، به وسیله‏ ما از خداوند کمک بخواهید و سپس فرمود: «وللّه الاسماء الحسنى فادعوه بها»
امام رضا (ع) فرمود: «ان الخالق لا یوصف الا بما وصف به نفسه» آفریدگار، جز به آنچه خود توصیف کرده، وصف نمى‌‏شود. یعنى نمى‏ توان از پیش خود بر خدا نام نهاد، مثلاً او را عفیف و شجاع و امثال آن نامید.
اسم، نمایانگر مسمى است، ذات خداوند مقدس است، نام او هم باید مقدس باشد. بنابراین هم ذات خدا را باید منزّه شمرد، «سبحانه عما یشرکون» و هم نام او را تنزیه کرد. «سبح اسم ربک الاعلى» لذا قرار دادن نام دیگران در ردیف نام خدا جایز نیست و نمى‌‏توان گفت: به نام خدا و خلق.
شهید مطهرى مى‌‏گوید: نام‏هاى خداوند جنبه علامت ندارند بلکه نمایان‏گر صفت و حقیقتى از حقایق ذات مقدس او مى‌‏باشند.
امام صادق ‏(ع) ذیل این آیه فرمود: غیر خدا را با اسم‏هاى الهى نام ننهید و آن‌گاه به مناسبت جمله «یلحدون فى اسمائه» فرمود: «یضعونها فى غیر مواضعها» آنان نام‏هاى الهى را در غیر مورد آن بکار مى‌‏برند و با این کار، مشرک مى‏‌شوند و به همین دلیل خداوند فرمود: و ما یؤمن اکثرهم باللّه و هم مشرکون» ایمان اکثر مردم با شرک همراه است.
منبع: کتاب دقایقی با قرآن


نویسنده : علی ابادی | نظرات ()

درباره : مفسران , امثال قرانی , دعا های قرانی , آموزش تصویری قران , اشعارقرانی , مجلات قرانی ,
بازدید : 184 | تاریخ : پنجشنبه 29 دي 1390 زمان : 4:0 |

بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق (ع) می فرمایند:

قرآن عهدنامه خدا برای مردم است. شایسته است که انسان مسلمان به آن عهدنامه نگاه کند و در هر روز پنجاه آیه بخواند.

اصول کافی، ج ۲، ص .۶۰۹

می خواهیم هر روز به عهدنامه خدا را اینگونه نگاه کنیم و تو ای دوست گرامی اگر می خواهی با ما همراه شوی،آخر هر ماه تعداد آیاتی را که خواندی برای ما پیامک کن.

مهم خواندن ۵۰ آیه در روز است از هر سوره ای که می توانی…

اگر هم نتوانستی روزی ۵۰ آیه بخوانی هر تعدادی که توانستی بخوان.

*****

قرآن کریم

نحوه عضویت در طرح:

به فرموده امام علی (ع) تعداد آیات قرآن ۶۶۶۶ آیه است که پس از قرائت این تعداد آیه توسط اعضا، پیامکی مبنی بر اتمام دوره برای اعضا ارسال خواهد شد.

برای شروع ابتدا با ارسال کلمه تلاوت (دقت کنید فقط تلاوت را ارسال نمایید.) به ۳۰۰۰۵۷۳۱ عضویت خود را انجام دهید و پس از قرائت آیات، تعداد آنها را انتهای هر ماه اینگونه برای ما پیامک کنید. مثلا:

۵۰۰ آیه

*****

مشخصات هر دوره:

هر دوره با قرائت ۶۶۶۶ آیه توسط اعضاء تکمیل می شود. یعنی پس از جمع تعداد آیات قرائت شده توسط اعضا و رسیدن به عدد مذکور دوره به اتمام می رسد.

*****

مزایای این طرح:

در طرح های ختم قرآن هایی که متداول است، سوره ها و یا حزب هایی به افراد اختصاص پیدا می کند و گاهی افراد توانایی و تسلط کافی برای قرائت آن سوره ها را ندارند.

در این طرح هر فرد هر آیه از هر سوره قرآن کریم را قرائت خواهد کرد که شامل آنهایی که سواد روخوانی قرآن را ندارند هم می شود. به گونه ای که هر فرد اگر توانایی قرائت سوره های مختلف را داشته باشد سعی می کند تمام قرآن را بخواند و اگر توانایی نداشته باشد سوره های ساده تر و یا آنهایی را که حفظ است قرائت خواهد کرد.

و همچنین در مواقعی که قرآن در دسترس نیست مثلا در اتوبوس یا هنگام انتظار در صف بانک و ادارات و… هر آنچه در حفظ دارد قرائت خواهد کرد و این جاری شدن قرائت قرآن در تمام لحاظ زندگی را موجب می شود و خیرات الهی را بر انسان نازل خواهد کرد. ان شاء الله

*****

نکته مهم:

پیامک های ارسالی از طرف ما، برای شما رایگان می باشد.

*****

دوره اول با نیت تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج)

با تشکر از سایت عصرانتظار

*****

 



برچسب ها : طرح تلاوت همگانی قرآن کریم ,
نویسنده : علی ابادی | نظرات ()

درباره : تصاویر , مفسران , امثال قرانی , دعا های قرانی ,
بازدید : 217 | تاریخ : دوشنبه 26 دي 1390 زمان : 7:0 |

  •   
  • مـکـه - مسجدالحرام - کعبه - خانه خدا - 2
  • مـکـه - مسجدالحرام - کعبه - خانه خدا - 3
  • مدینه - مسجدالنبی - مسجد پیامبر(ص) - 1
  • مدینه - مسجدالنبی - مسجد پیامبر(ص) - 2
  • مدینه - مسجدالنبی - مسجد پیامبر(ص) - 3
  • مدینه - قـبـرسـتـان بـقـیـع
  • نجف اشرف - حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی (ع) - 1
  • نجف اشرف - حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی (ع) - 2
  • نجف اشرف - حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی (ع) - 3
  • کربلای معلی - حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) - 1
  • کربلای معلی - حرم مطهر حضرت اباالفضل (ع) - 1
  • کربلای معلی - بین الحرمین - 1
  • کربلای معلی - بین الحرمین - 2
  • کربلای معلی - بین الحرمین - 3
  • کاظمین - حرم مطهر حضرت امام موسی کاظم (ع) و حضرت امام محمد تقی (ع) - 1
  • کاظمین - حرم مطهر حضرت امام موسی کاظم (ع) و حضرت امام محمد تقی (ع) - 2
  • سامرا - حرم مطهر حضرت امام علی النقی (ع) و حضرت امام حسن عسکری (ع) - 1
  • سامرا - حرم مطهر حضرت امام علی النقی (ع) و حضرت امام حسن عسکری (ع) - 2
  • سامرا - حرم مطهر حضرت امام علی النقی (ع) و حضرت امام حسن عسکری (ع) - 3
  • سامرا - برج دیده‏بانی شهر سامرا
  • مشهد - حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) - 1
  • مشهد - حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) - 2
  • مشهد - حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) - 3
  • قـم - مسجد مقدس جمکران - 1
  • قـم - مسجد مقدس جمکران - 2
  • قـم - حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) - 1
  • قـم - حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) - 2
  • قـم - حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) - 3
  • دمشق - زینبیه - حرم مطهر حضرت زینب (س) - 1
  • دمشق - زینبیه - حرم مطهر حضرت زینب (س) - 2
  • دمشق - زینبیه - حرم مطهر حضرت زینب (س) - 3


  • برچسب ها : تـصـاویـر هـوائـی زیـارتـگـاهـهـا و ... ,
    نویسنده : علی ابادی | نظرات ()

    درباره : مفسران , امثال قرانی , دعا های قرانی ,
    بازدید : 199 | تاریخ : پنجشنبه 30 تير 1390 زمان : 2:0 |

    حكمت آغاز شدن سوره‏ها با حروف مقطّعه
     

    خوانندگان اگر آگاهى بیشتر مى‏خواهند آیات زیر را بخوانند:

    «ألم. ذلك الكتاب لا ریب فیه»؛ «الم. اللّه‏ لا اله إلا هو الحىّ القیّوم. نزّل علیك الكتاب بالحقّ»؛ «المص. كتاب أنزل إلیك»؛ «الر تلك آیات الكتاب الحكیم»؛ «الر كتاب أحكمتْ آیاتُه ثمَّ فُصِّلت من لَدُن حكیمٍ خبیرٍ»؛ «الر تلك آیات الكتاب المبین. إنّا أنزلناه قرآنا عربیًّا لعلّكم تعقلون»؛ «المر تلك آیات الكتاب والذى أنزل إلیك من ربّك الحقّ»؛ «الر كتاب أنزلناه إلیك لِتُخرجَ النَّاس من الظلماتِ الى النورِ»؛ «الر تلك آیاتُ الكتابِ و قرآنٍ مُبینٍ»؛ «طه. ما أنزلنا علیك القرآنَ لِتَشقى»؛ «طسم. تلك آیاتُ الكتابِ المُبینِ» «طس. تلك آیاتُ القرآنِ و كتابٍ مُبینٍ»؛ «طسم. تلك آیاتُ الكتابِ المبینِ. نتلو علیك من نَبَأ موسى و فرعونَ بِالحَقِّ لقومٍ یُؤمنونَ»؛ «الم. تلك آیاتُ الكتابِ الحكیم. هُدًى و رحمةً لِلمحسنینَ»؛ «الم. تنزیلُ الكتابِ لا ریب فیه من ربِّ العالمینَ»؛ «یس. و القرآنِ الحكیمِ. إنّك لَمن المرسلین َ. على صراطٍ مستقیمٍ»؛ «ص والقرآنِ ذى الذكرِ»؛ «حم. تنزیلُ الكتابِ من اللّه‏ِ العزیزِ العلیمِ»؛ «حم. تنزیلٌ من الرحمنِ الرحیمِ»؛ «حم. عسق. كذلك یُوحى إلیك و إلى الذین من قبلك اللّه‏ُ العزیزُ الحكیمُ»؛ «حم. و الكتابِ المبین. إنّا جعلناه قرآنا عربیًا لعلّكم تعقلونَ»؛«حم. و الكتابِ المبینِ. إنّا أنزلناه فى لیلةٍ مباركةٍ إنّا مُنذِرینَ»؛ «حم. تنزیلُ الكتابِ من اللّه‏ِ العزیزِ الحكیمِ»؛ «ق و القرآن المجید»

    اگر آگاهى بیشتر مى‏خواهند، این آیات را بخوانند تا بدانند كه جملگى این سوره‏ها درباره قرآن و تنزیل یا انزال آن سخن مى‏گویند؛ یعنى درباره همان كتابى كه بر سرِ رد و قبول آن میان آنان و پیامبر اختلاف بود. همان كتابى كه آمد تا آنان را از گمراهى و ضلالتى كه در آن به سر مى‏بردند رویگردان سازد. همان كتابى كه در برابرش مستكبرانه و ستیزه جویانه ایستادند. همان كتابى كه آن را نپذیرفتند و گفتند «اساطیر الأولین» (افسانه پیشینیان) است، سخنى كه به دروغ به خدا نسبت داده شده است و اگر بخواهند مى‏توانند همانند آن سخنان را بگویند، و تهمتهاى دیگرى از این دست كه به كمك آن مى‏كوشیدند مردم را از قرآن رویگردان ساخته راه نفوذ آن را ببندند. از این‏رو، این سوره‏ها به این سبك آغاز شد تا در دلهاى آنان اثر گذارد و دیدگانشان را برباید. روشن است كه به ناگه رو به رو شدن با امر ناآشنایى كه براى انسان مأنوس نیست، چنان اثرى در تیز كردن گوشها و متوجه ساختن اذهان دارد كه به شرح نیاز ندارد. در همین جا نكته‏اى نهفته است كه از این راز پرده برمى‏دارد كه چرا این سوره‏ها ـ بجز دو سوره بقره و آل عمران ـ جملگى از سوره‏هایى هستند كه در مكّه یعنى جایى كه رویارویى در اوج شدّت و سختى بوده است، نازل شده‏اند. حتّى نزول همان دو سوره مدنى هم هنگامى بوده كه میان مسلمانان از سویى و دیگران یعنى جهودان و ترسایان از سویى دیگر درگیرى و ستیزه در اوج شدّت بوده است. جویندگان آگاهى بیشتر مى‏توانند نیمه نخستین هر یك از این دو سوره را بخوانند تا ببینند چگونه هر دو سوره به سبكى همانندِ رفتار قرآن بامشركان، به دفاع از حق و استدلال به سود دعوت قرآن روى آورده‏اند.

    ممكن است بگویند بسیارى از سوره‏ها با سخن درباره انزال قرآن كریم آغاز شده‏اند، ولى در همان حال با چنین حروفى شروع نشده‏اند. نمونه چنین سوره‏هایى عبارتند از:

    سوره كهف: «الحمدُ للّه‏ِ الذى أنزل على عبدِهِ الكتابَ ولم یَجعَل له عِوَجًا»

    سوره فرقان: «تبارك الذى نزّل الفرقانَ على عبدهِ لِیَكونَ لِلعالَمینَ نَذیرا»

    سوره زمر: «تنزیلُ الكتابِ من اللّه‏ِ العزیز الحكیمِ»

    سوره قدر: «انّا انزلناه فى لیلةِ القدرِ»

    ولى این انتقاد شایسته پذیرش نیست ؛ زیرا مطلع این سوره‏ها به سبكى دیگر است. در اینجا ذكر حمد به سبب فرو فرستادن قرآن، یا ستایش از منزلت قرآن یا بزرگداشت مقام خود قرآن هدف بوده است. نتیجه اینكه سوره‏هاى مزبور به سبك و سیاق جلب توجّه اذهان و تیزكردن گوشها به آن شكل كه درباره آن سوره‏ها گفتیم صادر نشده‏اند. هر سخن جایى و هر نكته مقامى دارد.

    یك نكته مى‏ماند كه بگویند: در چهار سوره از سوره‏هایى كه حروف مقطّعه دارند، همانند بقیه این سوره‏ها، پس از این حروف سخن از قرآن و تنزیل آن به میان نیامده است. این چهار سوره عبارتند از:

    سوره مریم: «كهیعص. ذِكرُ رحمةِ ربّك عَبدَه زكریّا»

     

    منبع : تبیان



    برچسب ها : حكمت آغاز شدن سوره‏ها با حروف مقطّعه ,
    نویسنده : علی ابادی | نظرات ()

    المصباح

      

      

    http://upcity.ir/images2/98314650673942422940.gif


    دلنوشته های دوستان
        رشیدی :هر کی دستت رو گرفت لزوما دوستت نیست ! شاید تو حرکت بعدی ، پاشو گذاشت رو شونت و رفت بالا» …
        بهروز سعادتی از بابل:روزگاریست که شیطان فریاد میزند«ادم پیدا کنید سجده خواهم کرد» …
        نادری از چابهار :آتش از اندوه هجران بهتر است بی قرارم کردی و گفتی صبوری بهتر است من نمی دانم کجا خواندم که یادم داده است ؟یار وقتی در کنارت نیست کوری بهتر است …
        حسینی از یبرجند : درگذشت جوان مومن‌، انقلابی و قاری افتخارآفرین مشهد الرضا(ع)، آقای محسن حاجی‌حسنی‌کارگر بر اثر بی‌کفایتی آل سعود را به خانواده ایشان و جامعه قرآنی تسلیت عرض می‌نمائیم.
        سجاد آذرمی :نفسم می گیرد، در هوایی که نفس های تو نیست...
        ستاره خانم از مرودشت :از این میسوزم که تو هم مرا نشناختی آری تو ... تو!؟ پس میرم جایی که دیگر دوستی نباشد تا قلبم را بدرد آورد...تقدیم به سونیای عزیزم
        محمدی مشهد : وبلاگ خوبی دارین استفاده كردم
        زینب محرمی از پارس آباد مغان : حق الناس همیشه پول نیست گاهی دل است دلی که باید میدادی و ندادی...
        ابراهیمی : کوروش میگوید : بودن با کسی که دوستش نداری و نبودن با کسی که دوستش داری همه اش رنج است پس اگرهمچون خود نیافتی مانند خدا تنها باش.
        حسینی : سرنوشت ما چنین بود:''ما به دنیا آمدیم اما دنیا به ما نیامد...
        عالیه از شیراز : ای قطار راهت را بگیر و برو نه کوه توان ریزش دارد و نه ریز علی پیراهن اضافه روزگار دیگریست
        علی بندر عباس : تو مرا یاد کنی باورت گر بشود گر نشود حرفی نیست اما نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست .
        علی از میمند : احساس سوختن به تماشا نمیشود...آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم.
        سامان سعیدی از کرج : با هر که نشستم دلش نشکستیم بر جام می و میکده مردانه نشستیم هر چند که این جام پر از جور و جفا بود خوردیم ولی حرمت دوستی نشکستیم
        مهدوی : تو پاک و زلال مثل باران بودی بخشنده چو ابرِ نوبهاران بودی با صلحِ توشد عیان که مانندِ پدر همواره اسیرِ جهلِ یاران بودی

        دلنوشته های خود را برای ما ارسال نمایید
        تا با نام شما در سایت قرار دهیم لطفا
        اخر دلنوشته نام و اسم شهر خودتون رو
        ذکر کنید 00000000
    اطلاعات
    • آمار کاربران
    • افراد آنلاین : 2
    • اعضای آنلاین : 0
    • تعداد اعضا : 527

    • عضو شوید
    • ارسال کلمه عبور




    • آمار مطالب
      کل مطالب : 1084
      کل نظرات : 16

    • آمار بازدید
    • بازدید امروز : <-Today-> نفر
    • باردید دیروز : 333 نفر
    • بازدید هفته : 860 نفر
    • بازدید ماه : 9,761 نفر
    • بازدید سال : 34,766 نفر
    • بازدید کلی : <-All-> نفر
    • ورودی امروز گوگل : 0 نفر
    • ورودی گوگل دیروز : 6 نفر

    درباره سایت
      بسم الله الرحمن الرحیم اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ كَمِشْكَاةٍ فِيهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِي زُجَاجَةٍ با کلامی می شود اعجاز کرد با کلامی تلخ و تند می شود ناساز گاری ساز کرد خنده ها را گریه کرد رشته ی پیوندها را پاره کرد با کلامی مهربان چون سر انگشت نسیم می شود هر عقده ای را باز کرد رشته های پاره را پیوند زد دوستی آغاز کرد با کلامی می شود اعجاز کرد... هدف این وبلاگ آموزشی "ارتقای آموزش زبان قرآن ، عربی ؛ وارائه نمونه سؤالات و مطالب کارآمد برای همکاران دلسوز و دانش آموزان فهیم و استفاده از تجارب و راهنمائی اساتید می باشد. امید است با ارائه نظرات ؛ رهنمودهای ارزشمند وتذکرات سازنده ی خود یاریمان نمائید. درضمن اسفاده از مطالب این وب با ذکر منبع برای همه ی خوبان آزاد است . جعفر علی آبادی دبیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند اين وبلاگ در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به ثبت رسيده است .
    نظرسنجی
      نظر شما درباره قالب وبلاگ چيست؟





      دوست داريد چه بخش هايي در وبلاگ بيشتر كار شود؟










    کدهای اختصاصی
      مشاهده و دریافت کد
      ..

      کد ِکج شدَنِ تَصآویر

      کداهنگ برای وبلاگ

      ....
    آرشیو
    تبلیغات متنی

    کپی مطالب این سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.